Räknar dagar

 

Några härliga saker som händer i år:

  • Om 5 dagar åker jag till Istanbul tillsammans med en fin person jag träffade för 73 dagar sedan.
  • Om 21 dagar åker jag och bästa Anna till Sydamerika i åtta hela veckor.
  • Om 91 dagar får jag se magiska, magiska Sigur Rós. Gör dig själv en tjänst och lyssna!
  • Om 159 dagar är det dags för fortsättningen av Satans Demokrati. OBS! Tips! Ni vill inte missa detta (även om ni inte såg del 1). Läs mer på satansdemokrati.se.
  • Om 230 dagar ser jag och Nina Kents näst sista spelning någonsin.
  • Om 238 dagar är det julafton.

Jag tror det blir ett fint år.

 

Kommentera

