Önskelista

Snart är det jul! Och mina föräldrar har bett mig om en önskelista så här kommer den.

Som vanligt önskar jag mig böcker, böcker och böcker. Till exempel dessa:

Det sista vi har är våra kroppar  En dåre fri Yarden

Fight Club Drömfakulteten : tillägg till sexualteorin ANTHROPOLOGY

The Sun Also Rises En halv gul sol Slakthus 5

Ripley Under GroundProcessen Not That Kind Of Girl: A Young Woman Tells You What She'S Learned

 

Och så lite mer böcker, men med fokus på samhälle:
Välfärd utan tillväxt : så skapar vi ett hållbart samhälle  Feminism  Jämlikhetsanden : därför är mer jämlika samhällen nästan alltid bättre samhällen

 

I övrigt önskar jag mig:
– Ett årsmedlemskap på Fotografiska
– En mixer, till exempel denna
– En brödrost
– Ekonomiskt bidrag till soffa/annat till mitt hem
Rättvisehandduk från Rättviseförmedlingen
– Politisk stabilitet
Fred på jorden

 

Tack och hej!

Kommentera

