gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

fånigt

Här var det tyst som i graven igen. Detta har bland annat hänt:
– Jag (läs:mina föräldrar) har målat väggar, lister och garderober (och fortsätter med det, nästan bara köksluckorna kvar)
– Jag har flyttat!!!(!!!!!)
– Jag har börjat jobba i delikatessdisken på Hemköp
– Det har varit val och jag har glatts åt regeringskifte, men gråtit över att SD blev 3dje största partiet
– Pratham Sweden hade insamling och vi drog i runda slängar in 15.000 kr. David Batra stod på scenen och det var så bra!
– Jag har börjat lyssna en massa på Kent (rubriktitel från låten Avtryck)
– Jag har sett Chicago på Stadsteatern med mormor
– Jag har uppenbarligen fånat mig och gjort GIF:en ovan

Pusshej!

One thought on “gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

  1. Pingback: ett hej från ingenstans | sawiz

Kommentera

