Sverige får väder

Vädret idag alltså! Hallelujah! Helt underbart var det, även igår. Förväntas dock bli sämre till helgen, men jag är glad för dessa små glimtar av vad som komma skall. Det känns som att man glömmer ljuset, värmen och grönskan varenda år, kan det verkligen bli varmt igen? Det blir det alltid, och jag blir lika glad varje gång. Fast blir sommaren lika förjävlig värdermässigt som 2012 blir jag arg. En upprepning av förra sommaren skulle däremot vara till stor belåtenhet.

En grön bild på mig och Charles som mamma tog förra året och som jag redigerat. Att världen kan vara sådär färgglad tror en ju inte när en befinner sig i det gråa! Behöver jag säga att jag längtar?

DSC01255x2

Kommentera

