En liten lista

blå
Jag heter Anna Sara Karolina
Jag är för tillfället härligt avslappnad efter ett yogapass.
Jag är bra på att vara bäst.
Jag tycker inte om kyla.
Jag är dålig på att gå och lägga mig på kvällen.
Jag läser kurstlitteratur </3
Jag gillar när man är ledig en lagom varm sommardag.
Jag sjunger hellre än bra.
Jag älskar yoga ❤ Och så nära och kära förstås!
Jag är inte speciellt bra på att freestyla i köket. Hälsningar, receptslav
Jag föredrar att läsa skönlitteratur framför kurslitteratur
Jag tycker om att befinna mig i eller vid havet.
Jag är beroende av TV-serier.
Jag har på mig svarta leggings, linne och en härligt mjuk yogatröja.
Jag dricker rött te (inget koffein innan sängen!)
Jag lyssnar på musik och BeyondPod (=så bra app till Android för podcasts och radioprogram)
Jag blir arg på att världen är så förbannat orättvis, att det finns krig och andra hemskheter.
Jag är rädd för att mina nära och kära ska dö.
Jag önskar att det blev fred på jorden och exakt alla fick samma möjligheter till ett bra liv.
Jag är pinsamt dålig på … jag är bäst sa jag ju!
Jag är uppväxt i ett radhus på Färingsö, hade en sån fantastisk barndom där! Troligtvis mer pga. bra föräldrar en själva platsen i sig i och för sig. Hade en sjukt bra granne också som förgyllde många dagar, och som jag umgås med än idag.
Hittade listan hos den fina bloggen Un vélo av Emelie!
Kommentera

