”I pulled up my roots from the bottom I was caught in.”

Jaha, och hur glad blev jag inte i torsdags när jag fick reda på att Laleh spelar på Gröna Lund den 22 maj?! Jag har lyssnat en del på henne genom åren, men efter hennes senaste skiva Colors har jag fastnat totalt. Tycker den är helt magisk. Jag lyssnade på Värvets intervju med henne och tycker det är fantastiskt att hon spelar in alla instrument själv, allt är hon liksom. Tycker ni ska ta och njuta av hela albumet på t.ex. Spotify och se på det här fina framträdandet:

Kommentera

