Rooni på KGB!

För prick två veckor sedan blev jag pangförkyld, men kvällen innan det spelade Charles, som är gitarrist tillika min pojkvän, med bandet Rooni på KGB! Det var svängigt och såg ut lite såhär:
SONY DSC SONY DSC
Lite fel fokus på första bilden, men tyckte den var härlig ändå. Jag sa till Charles efteråt att han sett mycket lycklig ut under spelningen, vilket han ju också var! Ren och skär glädje helt enkelt.
SONY DSCSONY DSC SONY DSCSONY DSC
Vid baren stod några vänner och lyssnade fokuserat!SONY DSC
När man håller i kameran, och dessutom fick i uppdrag att fota publik/mingel, hamnar man inte på många bilder, men här så! Detta är Mange, Charles har träffat honom på Carlings många gånger, men det här var första gången de träffades utanför butikens väggar. Charles blev så chockad när han dök upp, men på ett bra sätt förstås.

Nåväl, helt klart en lyckad kväll! Tills jag skulle vara med på en gruppbild och Charles lyfte upp mig så att jag slog huvudet i ett stentak. Det blev ingen bild. Men jag ä’ inte bitter. Pusshej!

One thought on “Rooni på KGB!

  1. Pingback: Hoppsan | sawiz

Kommentera

