”I placed all my trust at the foot of this hill and now I am sure my heart can never be still.”

Jag tänkte ge mig på en ny Blogg100 utmaning. Försökte mig på det förra året och skrev då 9 inlägg, så det gick ju sådär. Den nya utmaningen börjar idag, en kan läsa mer om det här. Det hela går helt enkelt ut på att skriva varje dag i 100 dagar och förhoppningen för min del är att min blogg ska bli lite levande och sluta vara tyst.

Likt förra gången inleder jag med lite musik, denna gång i form av superba Mumford & Sons. Vill så gärna uppleva dem live någongång, jag menar hur bra är inte detta?

Vill man inte ha fullt drag kan man få njuta av lite lugnare tempo av dem också. Himla fint tycker jag!

Idag bär det av till Norrtälje för att lyssna på min pappas band State of Mind, inte fy skam det heller. Om det inte går ännu mer åt pipsvängen än sist så hörs vi imorgon, hejsvej!

Kommentera

