Välkommen tillbaka Solen, kan du stanna ett tag nu?

Det var länge sedan. Men här är jag igen. Ej frisk, ej kry. Om 20 minuter får jag en hemtenta, så förkylningen kom minst sagt olägligt. Det enda jag vill är att krypa ner och se på lättsmält TV eller film som ej kräver något tänkande överhuvud taget.

Tog en varm dusch precis och en sak som är väldigt härligt med vårt bardrum är att det finns ett fönster i duschen. Idag var det extra härligt eftersom himlen var blå utanför. Hade även sällskap av två fåglar som satt på fönsterblecket (på bilden är dock bara en kvar nere i vänstra hörnet).

blå

Såg framför mig någon slags Disneygrej där vi började sjunga tillsammans, typ så här:

Men jag måste ändå säga att kråkornas kraxande skulle ha passat rätt bra till skränandet från min förkylda hals.

Kommentera

