Ett helt vanligt inlägg

instagram
Igår hände inget mer spännande än att jag pluggade hela dagen och laddade upp bild nummer 200 på Instagram (den ovan). Charles köpte hem nybakat bröd, lax, och vin, så medan laxen stod i ugnen mumsade vi på bröd doppat i olivolja och havssalt! Sedan blev det lax och vin framför Idol. Erik som är en av mina favoriter var inte till så stor belåtenhet igår tyvärr, han låg ju till och med i botten (vågade knappt titta!). Glad at han klarade sig, för när han håller sig till sin stil är han helt fantastiskt tycker jag! I övrigt gillar jag Jens och Elin väldigt mycket, Jens för att han typ skulle kunna vara stand-in för sångaren i Mumford and Sons och Elin för att hon helt enkelt är så cool! Miriam var också sjukt bra igår.

I vanlig ordning blev det också chips när maten var uppäten. Chips är min ”stora last” här i livet, står det chips på bordet slutar jag inte äta förrän det är slut. Försöker ju dock hålla igen lite eftersom en ofta äter chips med sällskap, men många gånger har Charles undrat var chipsen tagit vägen, oops!

Idag är det så himla vackert väder här i Stockholm att det känns som att en promenad är ett måste.

Ha en fin dag!

Kommentera

