Instagram

Här är mina senaste instagrambilder, Sawiz001 heter jag där. insta6

Vi flyttade i slutet på augusti och i slutet på September kom äntligen pianot på plats!  Eftersom det inte går att flytta på själv pga. tungt, blev det ett litet pussel att få ihop det med inblandade parter. Den snygga tavlan har trummisen i min pappas band gjort och Charles fick den i studentpresent av mina föräldrar, älskar den!

instainsta 5
Var på landet med mor och far en helg. Alltid så skönt med lite miljöombyte. När man dessutom har kurslitteratur att plöja igenom är det toppen att slippa de distraktioner som ofta kan uppstå om man pluggar hemma, så som att man helt plöstligt skulle behöva tvätta fönstrena (vilket hänt mig mitt i en hemtenta…).

insta2
En morgon på väg till tunnelbanan.

insta3
Njöt av en fin utsikt vid Nybrokajen med min fina! När vi sedan promenerade till Slussen för att ta tunnelbanan hem fick vi ta omväg pga. avspärrningar, pga. presidentbesök dagen efter. När vi stod på Strömbron och kollade på det enorma säkerthetspådraget bertättade Charles  hur han hade gått tillväga om han hade varit ute efter presidenten (vilket han som tur är inte är, annars hade han nog inte varit hemma idag).

insta4

Här är utsikten vi njöt av innan vi promenerade därifrån.

Puss!

Kommentera

