Snart fyller jag år

Den 25:e juli blir jag 22 år. Jag önskar mig sällan specifika saker. När jag var liten brukade jag säga som pappa, att jag önskade mig fred på jorden. Det är inte så lätt att fixa kanske, så här kommer en liten önskelista:

yogamattayogamatta2

Eftersom jag börjat med yoga skulle jag gärna ha en matta. Gärna en ekologisk och/eller giftfri. Har hittat ett lite billigare och ett lite dyrare alternativ här (lila) och här (grön. eller blå. eller lila. alla är fina!).

Sen är det inte så mycket mer förutom böcker, böcker, böcker. Jag har en hel önskelista som fylls på med jämna mellanrum på Adlibris. Här är ett urval (klicka på bilderna för att komma direkt till boken på Adlibris):

hemingway  camus2 sagan hingsmithgardell  fogelström hosseini Chimamanda Ngozi Adichie2karlsson

3 thoughts on “Snart fyller jag år

  1. Pingback: Fred på jorden år 3000 « sawiz

  2. Pingback: En liten önskelista | sawiz

  3. Pingback: En liten önskelista | sawiz

Kommentera

