Nyinflyttade

Det här med #Blogg100 gick ju sådär får man väl säga, men fortfarande skrev jag nog mer inlägg i februari än jag gjort någon annan månad tidigare,  så vi får ändå se det som ett framsteg tycker jag.

Nu har jag och min älskade Charles flyttat in i nya lägenheten, bytt upp oss från 25 kvm till 47 – så förbannat skönt alltså! Vi har inte riktigt fått i ordning allt än, men imorgon bär det av till Ikea för att handla lite nödvändigheter. Så småningom kanske ni får er en närmare titt, men så länge får ni se dessa:

utsikt
Utsikten från balkongen!

IMG_20130226_201933
Pizzaätande på provisoriskt bord gjort av två lådor+bordsskiva och så dataskärmen som TV på två flyttlådor.

One thought on “Nyinflyttade

  1. Åh vad roligt! Och stort! Måste erkänna att jag blir lite avundsjuk över att ni har IKEA i närheten, det har ju inte vi… Vår inredning består till en stor del av Ica MAXI. Vill dö lite på den (fast vi ska bara bo här till 10 juni).

    Mvh,
    2 pers på 21 kvadratmeter is gonna kill me

    (och det är tänkt att jag ska knåpa ihop en kandidat inom företagsekonomi (och kanske bygga på med en civilekonom sen), men vi får seeee!)

Kommentera

