Shake it Out

Så här den fjärde dagen på blogg100-utmaningen känner jag att jag inte riktigt vet vad jag vill dela med mig av. Men det sägs att de 30 första dagarna ska vara de svåraste att ta sig förbi så det är bara att köra vidare. Istället för att jag babblar på om onödigheter tycker jag att ni ska lyssna på låten Shake It Out fantastiskt framförd av Capital Children’s Choir. Kan se det om och om igen för att det är så himla, himla bra. Rösterna, trummorna, musiken – allt i underbar samklang. Åh.

Kommentera

