Spegeleffekt

När jag redigerar foton till min Instagram brukar jag använda mig av appen Pixlr-o-matic där man kan göra mycket skoj. För ett tag sedan hittade jag också appen Photo Editor där man kan ändra kontrast och ljus osv. Men jag gick bananas på spegeleffekten och skapade dessa bilder.

image

image

När jag laddat upp den sista fick jag frågan om jag tagit bilden från taket av min bil. Får en att tänka lite på hur lurad man kan bli av en bild.

Och nu började jag tänka på alla överredigerade ”perfekta” bilder vi möts av i media och blev arg. Men det kanske får bli ett annat inlägg. Om jag orkar bli arg igen.

Nu har nog lussebullsdegen jäst klart. Mums!

2 thoughts on “Spegeleffekt

Kommentera

