Hej hej, hemskt mycket hej!

Idag var det registrering och introduktion för andra året på MR-programmet jag läser på THS. Var inte överdrivet pepp innan, men känner mig superpepp nu! Vet inte var det kom ifrån. Vi pratade lite uppsatsarbete, vilket vi kommer skriva nästa termin. Som de sagt från början, påpekade dom även nu att att det är bra att tänka kring karriärmöjligheter när man väljer ämne och frågeställning. Så nu känns det som att hela mitt liv avgörs på denna uppsats. Men ska nog lyckas komma på något bra.

Ungefär såhär ser jag processen framför mig:

1. Vad ska jag skriva om? 2. Ljus idé. 3. Frustration och kanske en resa (?) 4. Klar!
(Ja, jag har ny dator och larvar mig med webbkameran.)

Snart åker jag in mot Gröna Lund, för ikväll är det ju Winnerbäck! Awesome.

Kommentera

