Instagram juni

Vi bryter tystnaden här med lite Instagram. Så här har det sett ut där från slutet av maj och hela juni ut. SAWIZ001 heter jag där.


Eftersom vi haft stegtävling på jobbet har jag promenerat mycket. Först har vi därför en bild när jag gick genom Ulvsunda slottspark, sen har vi en promenad med Charles, pappa och mamma (hon är den där svarta lilla pricken på gräsmattan), bild 3 är en gammal bild från Drottningholmsparken tagen med systemkameran, sist har vi en Stokholmsvy som togs när jag och en kollega var på MySoft-fest (Mysoft=systemet vi jobbar i på jobbet).



Återigen en gammal bild – här på mig 2007, sen har vi Charles i väntan på tunnelbanan, en såpbubbla också fångad på bild för länge sedan och så Charles som väntar på bussen och njuter i regnet.

Jag innan Ninas studentfirande, Bygg Max, mitt lag vann stegtävlingen på jobbet (obs! ej på grund av mig) och fick lite bra sommarprodukter från Sjö&Hav, och till sist har Charles på promenad, fascinerad av alla båtar längs Bällstaån.

Tre större bilder från nya favorit-foto-app pixlr-o-matic. Först har vi ytterliggare ett promenadfoto från Ulvsunda slottspark, sen en bild från Vällingby på glastak och en kastrerad midsommarstång, sen samma bild på mig igen fast redigerad.


Midsommarhelgen på landet med finaste Charles, bästa familjen och sötaste katten!

Yoko Ono utställning med mamma och Charles på Moderna Museet. En rätt märklig utställning, men gillade detta Wish tree utanför (samt hennes instruktioner på väggarna). Bild 3 visar när vi var på väg hem och fick ta lite skydd från ösregnet ett slag. Sista bilden visar en överredigerad kladdkakesmet som sedan blev till kladdkaka och som vi sedan bjöd fina vänner på.

Puh! Det var nog allt. På återseende.

Kommentera

