Välkomna till ett nytt bloggförsök

Hallå där!

Jag har tidigare prövat att ha bloggar på blogg.se samt blogger. Men har läst att man ska ha väldigt stora möjligheter till egen anpassning med WordPress bloggverktyg. Så jag ger det ett försök även om det känns en aning förvirrat för tillfället. Men det ska nog gå bra!

Innehållet kan nog komma att bli ganska varierat, har aldrig lyckats hitta något visst tema eller så när jag tidigare bloggat. Så vi får se var detta leder. Tryck på ”Om” högst upp för en kort liten presentation av mig eller klicka här. 

Det sägs ju att blogginlägg alltid bör innehålla bilder (något jag inte kan lova att jag håller). Men bjuder på ett foto från min kära hemstad Stockholm.
Eller egentligen har jag aldrig bott i själva stan. Bor nu i Bromma, men växte upp ute på Mälaröarna. Men Stockholm känns som min hemstad.

Gamla Stan

Följ min blogg med Bloglovin om ni vill.

Väl mött!
/Sara

Kommentera

